• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube

Netto - nowym partnerem tytularnym Areny Szczecin!

Netto - nowym partnerem tytularnym Areny Szczecin!

Netto - nowym partnerem tytularnym Areny Szczecin!

Z wielką przyjemnością ogłaszamy nawiązanie współpracy partnerskiej z międzynarodową siecią handlową Netto Polska!

Arena Szczecin 3 stycznia 2018 roku zmienia nazwę na Netto Arena. Zacieśnianie relacji z miastem i jego mieszkańcami poprzez współpracę i wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw jest spójne z wartościami bliskimi marce Netto, która tego dnia została oficjalnym sponsorem tytularnym największej hali widowiskowo-sportowej w regionie.

Kontrakt z miastem został podpisany na 3 lata i w tym czasie firma Netto będzie tytularnym sponsorem obiektu.


Mając na uwadze potencjał, jaki Netto wniesie do naszej organizacji, jesteśmy przekonani, że nasza hala zyska na swej atrakcyjności oraz będzie jeszcze bardziej wyjątkowym miejscem.

O Netto Polska:

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.