Ważny komunikat i nasze przeprosiny

Szanowni Państwo,
W związku z zaistniałą sytuacją, jak miała miejsce w niedzielę 1 grudnia br. przed meczem King Szczecin – Hydro Truck Radom, pragniemy przeprosić wszystkich tych, którzy zostali wprowadzeni w błąd i zmuszeni byli uiścić zbyt dużą opłatę za skorzystanie z parkingu Netto Areny.
Błędna stawka, jaką wskazywał komputer była efektem problemów technicznych i braku komunikacji pomiędzy serwerem i parkometrami, które nie zmieniły jej po imprezie, która odbywała się dzień wcześniej.
Razem z operatorem parkingu firmą APCOA Parking Polska Sp. z o.o. ustaliliśmy, że jedyną formą zadośćuczynienia w obecnej sytuacji jest zwrot nadpłaconej kwoty.
W tym celu konieczne jest wypełnienie wniosku reklamacyjnego i przesłanie go w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie) na adres
arkadiusz.kiszczynski@apcoa.pl
Wniosek jest do pobrania pod linkiem:
http://www.arenaszczecin.pl/media/pliki-do-pobrania
Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację oraz zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne nie miały już miejsca w przyszłości.
Pozdrawiamy
Netto Arena